Hol az az itt? Mert magyarhonban is ez a helyzet a fő alkatrészekkel.
És ne gondold hogy én havi 1 millát keresek! Egy, azaz 1 autót vettem meg ad-hoc, de nálam a használt autó vásárlás folyamata hónapokban mérhető. És nem vagyok hajlandó magamnak rosszat még akkor sem ha nem telik másra.
Ha havonta csak 2 autót tudtam megnézni mert annyira futotta, akkor annyi volt a terv - erre mondtam azt , hogy itthon minden autó tartása ami nem termel vagy nem kikerülhetetlen, luxus. Ebben is vannak mélységek.
Van egy aranyszabály az életben a probléma megoldásra ( ez az autókkal kapcsolatban hatványozottan igaz ): A probléma megoldása lehet:
1- vagy jó
2- vagy gyors
3- vagy olcsó
Lehet tetszőlegesen kettőt választani a mi teljesül, de maradék kritérium automatikusan előjelet vált.
Pici módosítással autókra erőszakolva lehet egy autó:
1- nagy
2- gyors
3- gazdaságos ( és itt a teljes fenntartásról van szó, tehát tankolás, javítás miazmás )
Aki nem akar az A6-tal foglalkozni, az vegyen egy Honfa Jazz-t vagy Civiket: azokra állítólag 12év alatt egy termosztát áránál többet nem kell költeni a kopón felül.
Akinek meg annyi nincs rá, hogy legalább megpróbálja a bolond-biztos vételt megkeresni...nos, akkor azt meg büszkén kell viselni, és panasz nélkül szeretni azt amit vettünk. Szerintem.