cs!rke Creative Commons License 2015.03.04 0 1 15052

Nem véletlenül hangsúlyozom. Olyan árak röpködnek, hogy nem engedheted meg magadnak, hogy mellőzd hozzáértő segítségét! Sajnos ez, ennél a motornál így van. Ha nem így teszel, akkor elég sokba tud fájni.

Egyébként az adagoló még a szerencsésebb része. Vcds-sel le lehet ellenőrizni pár dolgot. Nem véletlenül mondom, hogy még járó autóról vegyünk adagolót! Vcds-sel laikusként is lehet ellenőrizni pár dolgot, ha előtte, vagy közben (pl. telefonon) valaki elmondja, hogy mit kell nézni. Ezzel minimalizálod a kockázatot. Ha nem stimmelnek az adatok, akkor nem szabad megvenni. Ha nem nézel rá, akkor elég komoly az esély arra, hogy csak kidobod a pénzt az ablakon.

Autóvétel szintén. A vezérműtengelyek, hidrotőkék cseréje közelít a teljes autó vételárához. Nem szabad ilyen motoros autót megvenni ennek ellenőrzése nélkül!

Aztán: hiába csábító egy 150 lovas gép ára, nem szabad megvenni, hacsak nem vagy mazochista! Kis csúcsok, beteg légtömegmérő, és persze a hidrotőkék, vezérműtengelyek problémája. Egy kicsit tisztában kéne lenni az egyes motorverziók különbségével, vagy hozzáértő segítségét kell kérni. ;)

 

Lehet mondani, hogy nincs lehetőséged hozzáértő segítségét kérni, de akkor 3 lehetőséged van:

- nem veszel ilyen autót (ha a vezérhangya elindult, akkor nehéz letenni róla)

- szerencséd van, és jót veszel (elég ritka eset)

- nincs szerencséd, rosszat veszel, és szívsz vele, meg rengeteg pénzt locsolsz rá, és szidod, hogy milyen szar ez a motor.

Ez az utóbbi az általános a mostani felhasználók körében. Ha okosan válaztasz, akkor sok100ekm-en keresztül tudod használni az autót komolyabb ráköltés nélkül.

Előzmény: Norb6 (15051)