Az a baj, hogy az emberek megveszik a sok, szar, kismillió km-t futott autókat átvizsgálás nélkül, aztán meg csodálkoznak.
Nem kell vezérműtengelyhibás autót megvenni! A hidrókat nem tudod bontás nélkül leellenőrizni, de azért azoknak a hangját is kiszúrja a hozzáértő fül (kevés olyan motor van, amiben jó az összes hidrotőke). Adagoló kezdődő halálát vcds-ből ki lehet szűrni. 150 lovast nem szabad megvenni!! Nem a ráköltés miatt, hanem azért, mert sosem lesz jó (légtömegmérő).
2.5V6TDI címszóval 9 fajta motort vesznek egy kalap alá az emberek, pedig némelyik köszönő viszonyban sincs a 150 lovasokkal (ja, mert abból sem csak 1 fajta van ám)!.
Szóval az a szomorú, hogy mindenki csak mondja a hallott hülyeségeket, általánosít, és ezt hirdeti. Nem hibátlan ez a konstrukció, de okos választással, típusspecifikus átnézéssel minimalizálható a lyukrafutás.