Egy első gazdás szívó benzines japán (talán a franciák kivételével bármi más) 10 év és 150.000 km-ig túl sok meglepetést nem rejteget. A téli és a nyári tappancsokat kell cserélni és talán egy fék szettet. A többi az olaj és velejárói évente. Szóval az első gazda csak az értékvesztést bukja...
Egy kollégám 8 éves H Astrája 130.000 km-rel patika állapotú, garanciában cseréltek kormányösszekötőt, illetve vezérlésmódosító kerekeket. Ez utóbbiakat sajt maga kb 10.000 km-rel megint kicserélte, de csak mert piszok olcsón szerzett... ja igen egy aksi csere még adódott...
- nem mondom, hogy nem lehet galiba, de nagyon kicsi az eséje...
- a 150.000 km-mel hírdetett autókban viszont már jó eséllyel jóval több van...
Az a baj, hogy az esetek többségében gombokért álmokat várunk, aztán azoknak is sokszor rémálomba fordul a dolog, akik kicsit többet áldoznak az autóra.