DAttis Creative Commons License 2015.02.24 -1 0 62991

http://www.origo.hu/kornyezet/20150223-taxirobot-tologatja-a-gepeket-a-frankfurti-repteren-taxibot-frankfurt-lufthansa.html

Majd ti szakik megítélitek mennyire szakmai a cikk vagy sem, de mint repülést kedvelő ember felteszem a hülye kérdést, azonkívül, hogy mondjuk spórolnak a keróval, zajt csökkentenek (taxizáskor nem megy a hajtómű, esetleg kevesebb káros anyag kibocsátás történik addig is míg álló hajtóművekkel kivontatják a repcsit) mi értelme??

1. A zaj és káros anyagkibocsátás terén azért a mai hajtóművek nem arról híresek, hogy zajosak "büdösek" környezetszennyezők

 

2. A felszálláshoz (pályán) már illik felszállásra kész hajtóművel ácsorogni, hogy az esetleges érkező gép előtt minél hamarabb felszálljunk. Nem?

 

3. Egy pálya előtt beindított hajtómű meghibásodik akkor a gépet vissza kell vontatni (utasbosszantó) mintha a terminál előtti téren könnyebben megoldható az utasok kiszállítása