Graham's_Heritage Creative Commons License 2015.02.23 0 0 4782

1. Értem. Ezt örömmel hallom, azonban had hívjam fel a figyelmet arra a problémára, hogy amíg ez nem lesz általános jellegű (a profizmus felé való vágyódás) addig sajnos a kóklerek fogják 'uralni a piacot' és nem fog kiépülni az a fajta bizalom tanácsadó és ügyfél között ami mondjuk Amerikában meg van egy CFP és ügyfele között. (és ennek eredményeként ugyan olyan silány fog maradni hazánk pénzügyi intelligenciája mint a rendszerváltás idején) Ezért kellene a magasabb pozícióban levő vezetőknek arra törekedni, hogy ne a mennyiségre, hanem a minőségre menjenek mind az alattuk lévő és a velük egy szinten lévő munkatársak. Csak ezt sajnálatos módon a pénz utáni sóvárgás sokszor felülírja (tisztelet a kivételnek)

 

2. Megvallom nem merültem el ennyire az UL biztosításokban, így nem is tudok érdemben vitatkozni a fentebbi állítással, azonban megjegyezném, hogy ha tényleg úgy van minden, ahogy Ön azt fentebb állítja, akkor nem értem, hogy minek próbálnak meg egységes szabályozást kezdeményezni, ha aztán mindenki eltér tőle. A TKM-nek pont az lenne az értelme, hogy az alapkezelési díjtól kezdve az adminisztrációs díjon át a számlavezetési díjig minden egyéb költségnemmel együtt tartalmazzon. Eltérni ettől az 'egyezményes gyakorlattól' csak - a transzparencia csökkenésén keresztül - az ügyfelek bizalmatlanságának növekedését fogja eredményezni.