petike23 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 555

Az átverés nem megy ki a divatból.. 10 év elteltével is próbálkoznak..

(Budapesti Campona Tesco kijárata)

 

Az alább részletezett visszataszító marketingfogással szembesült Tibi a hétvégén:

Kedvesemmel egy jól sikerült nyaralás után kissé fáradtan és éhesen vásárolgattunk egy vidéki Tesco-ban. Miután kiéltük fogyasztói ösztöneinket, távozófélben a kijáratnál megállított bennünket egy húszévesforma hostess, aki egy kosárkából sorsjegyet húzatott velünk. "Természetesen" nyertünk egy "meglepetést": a kisasszony jól begyakorolt szövegének monoton elhadarása közben az elõre odakészített szatyorba pakolt egy rakás noname kozmetikai cuccot, amibõl néhányat a kezünkre is kent, mondván hogy ezek milyen kitûnõ készítmények. Ezeket - jól figyelj! - AJÁNDÉKKÉNT mutatta be. Miután a szerinte több tízezer forintot érõ (?) pakkot akkurátusan összeállította és az egekig magasztalta (aloe vera, természetes anyagok, antiallergén, stb.), elõhozta a titkos aduászt: mivel mindent nem adhat ingyen, ezért vegyünk meg tõle egy kitûnõ nõi parfümöt mindössze 6000 forintért, persze ez más gyártóknál több mint 10K, csak itt, csak most, csak nektek, stb...

Előzmény: petike23 (346)