Kedves Tóni bá.
Én mind kettőhöz hozzá vagyok szokva.A frakkon is van 14.évem.Amit munkának lehet nevezni vele mind végig csináltam.Vagon pakolás ki-be.Árokásás,homok bánya,répa ,gabona barakok alatt,tükör,trágya,sajnos emberről traktor levétel,emésztő,amit nappal ki szedtem éjjel meg az elnök fia bele parkolt Wartburgal.nincs vége meg hossza sem.De tény a dömperrel sokkal többet zötyögtem.De nem is ez a lényeg.Az első homokkal el is akadtam,igazi por homokban.Lapát híján kézzel kotortam a forró homokot.Na mondom jól kezdödik.Ami a kérdésed illeti fogalmam nincs,hogy madzaggal fékeztek volna,de nem tartom valószinünek.De nem tudom,hogy 50.évek elején milyen volt.Azt viszont tudom,hogy madzaggal billentetek.
Ami meg a sebességet illeti a következő adat van.
szorzóváltós terep és országuti sebességel rendelkezik.3-3.előre és egy egy hátra.
terepsebességek.1.fokozat.4,95.km
2.fokozat.7,1
3.fokozat.14,7.
hátra menet.6,15.
orszáuti.
1.fokozat.11,4.km
2.fokozat.16,9.
3.fokozat.34.km.
hátramenet.14,2.km
Készitette.Nagy Sándor.okl.mg.gépészmérnök.
Budapest.1965.
Ezek a 1650 f,perc.adatai.alapjárati fordulat szám.460..
Ezzel készültek a frakkok is.Más kérdés az,hogy idő közben,ki hogy buherálta meg.
Én is erre baxtam rá.Amikor a frakkra rá tettem a 311-es busz adagolóját.Ment is mint az ördög.Most is van még 3.munka gép adagolóm,meg egy teherkocsié.
Üdv.![](https://img.index.hu/imgfrm/4/2/2/2/THM_0012754222.jpg)
![](https://img.index.hu/imgfrm/4/2/2/3/THM_0012754223.jpg)