Öregdömperes Creative Commons License 2015.02.14 0 0 32322

Kedves Tóni bá.

Én mind kettőhöz hozzá vagyok szokva.A frakkon is van 14.évem.Amit munkának lehet nevezni vele mind végig csináltam.Vagon pakolás ki-be.Árokásás,homok bánya,répa ,gabona barakok alatt,tükör,trágya,sajnos emberről traktor levétel,emésztő,amit nappal ki szedtem éjjel meg az elnök fia bele parkolt Wartburgal.nincs vége meg hossza sem.De tény a dömperrel sokkal többet zötyögtem.De nem is ez a lényeg.Az első homokkal el is akadtam,igazi por homokban.Lapát híján kézzel kotortam a forró homokot.Na mondom jól kezdödik.Ami a kérdésed illeti fogalmam nincs,hogy madzaggal fékeztek volna,de nem tartom valószinünek.De nem tudom,hogy 50.évek elején milyen volt.Azt viszont tudom,hogy madzaggal billentetek.

Ami meg a sebességet illeti a következő adat van.

szorzóváltós terep és országuti sebességel rendelkezik.3-3.előre és egy egy hátra.

terepsebességek.1.fokozat.4,95.km

2.fokozat.7,1

3.fokozat.14,7.

hátra menet.6,15.

orszáuti.

1.fokozat.11,4.km

2.fokozat.16,9.

3.fokozat.34.km.

hátramenet.14,2.km

Készitette.Nagy Sándor.okl.mg.gépészmérnök.

Budapest.1965.

Ezek a 1650 f,perc.adatai.alapjárati fordulat szám.460..

Ezzel készültek a frakkok is.Más kérdés az,hogy idő közben,ki hogy buherálta meg.

Én is erre baxtam rá.Amikor a frakkra rá tettem a 311-es busz adagolóját.Ment is mint az ördög.Most is van még 3.munka gép adagolóm,meg egy teherkocsié.

Üdv.

Előzmény: Tóni bácsi (32309)