-Bánhida, 1932. október, MAGYAR VILÁGHÍRADÓ 453 http://filmhiradokonline.hu/watch.php?id=373
Látszik, ahogy a Kandó-mozdony vontatta szerelvény kidönget az állomásról, hogy ott a felüljáró:
![](https://img.index.hu/imgfrm/7/6/4/2/THM_0012687642.jpg)
-Azonban:
a) Az év folyamán elkészült 51 különböző méretű híd és felüljáró, többek között a dunaföldvári Duna-híd, az üllői, polgárdi és bánhidai felüljáró. Megindult a közlekedés a vác-~aszódi, a korszerűsített sztálinváros—pusztaszabolcsi és a balinka—bodajki vasútvonalon.
http://epa.oszk.hu/01800/01814/00025/pdf/Statisztikai_Szemle_EPA01814_1952_01_003-011.pdf
b) Újváros felüljáró, 1962. http://tatabanyaiakkore.network.hu/kepek/regen/ujvaros_feluljaro_1962
![](https://img.index.hu/imgfrm/7/6/4/1/THM_0012687641.jpg)
Hát erre azt mondanám, hogy átépítések lehetnek.
Ez a kép nem tudom, mikori, de mindenképpen 1953 előtti, mert még rajta van a koldusszállási kisvasút, vékonyabb, fogazott vonallal jelölve, Alsógalla felől Bánhida állomásra, ezt '53-ban felszedték:
![](https://img.index.hu/imgfrm/7/6/5/5/THM_0012687655.jpg)