/// Azért szabadjon megjegyeznem, hogy luxus egy nemzetközi fővonalat úgy fenntartani, hogy "mentesítjük"
/// expressz buszokkal.
Van egy javaslatom (amiert itt sokan majd megkoveznek, gondolom):
Vegyuk LE/VISSZA a "nemzetkozi fovonal" jelzot a 25-osrol, es adjuk vissza "melto" gazdajanak, azaz a 41+40 -nek es a 30(+60???) -nak, oszt jonapot!
A 25 meg maradjon meg "fontos" vasutvonalnak ...
/// Egyelőre a beruházásigényesebbek, a Eu korridorok , de most erre komoly vissza nem térítendő támogatást
/// kapunk, az építőipart is felfelé húzta , tehát nemzetgazdasági szaldója pozitív volt.
A Koroshegyi-viaduct (M7-es) is generalt munkat, huzta az epitoipart felfele ... Megis ketseges elegge, hogy kellett-e az (epp ugy) oda, ahogy most van ...
Vagy az M6-os alagutjai is Bonyhad kornyeken, stb...
Vagy a 25-os ebben a formajaban, 2 vaidukttal es Zsuzsika alaguttal, stb...
(Ez utobbi kellett, elismerem, csak TUL LETT meretezve, minden allomasa, mind a vonal adottsagai, minden ami vele kapcsolatos! Tipikus magyar hiba: Brusszel fizet, ezert epitunk esz nelkul, ha kell, ha nem... Mikozben kis atgondolassal tan hatekonyabban is fel lehetett volna hasznalni az osszeget, pl. ZEG allomas rendbetetelere, stb... Hodos-on van lift, ZEG-en nincs, mikozben Hodos-on NINCS utas, mikozben ZEG-en van ... Vagy Zalaber-Batyk-on van ket szep uj peron (utas meg nem nagyon), mikozben ZEG-en meg van nehany regi ... (mondjuk az utasokat kiszolgalja ez is, ez ketsegtelen ...))