autochip Creative Commons License 2014.12.24 0 0 392

Az a véleményem és ezzel talán nem vagyok egyedül, hogy aki nem ügyfélbarát a szolgáltatásban, az nem lesz túl hosszú életű ebben a szakmában.


Kedves tőled hogy erre felhívod a figyelmemet, miután 16 éve ebben a szakmában vagyok.


Többek között ezt írtad az előző hozzászólásodban:


"Mellesleg teljesen normálisan kértem valamit. Nyilván ami nincsen, azzal nehéz előrukkolni, de legalább egy őszinte válasz lett volna, hogy nincsen. )"


Feltöltöttem a mérési lapot amit kértél (az előző hozzászólásod alatt láthatod) de a jelek szerint ez elkerülte a figyelmedet :-)  szóval ami szerinted nincs az mégis csak van, és már korábban is ott volt :-)


Tettem ezt azok után hogy a korábbi hozzászólásaidban és az utolsóban is nyilvánvalóan mellébeszéltél és sértegettél ("tolmácsra" és egyéb dolgokra hivatkozva) ami az általad leírtakkal ellentétben nem a normális kérés kategóriába tartozik.


A kérésedet mindezek ellenére mégis teljesítettem, annak ellenére hogy nekem a jelek szerint egyértelműen  nem vagy potenciális ügyfél..


Minden válaszom őszinte volt és most is az, továbbá a 385-ös számú hozzászólásomban az 5 db általad felvetett kérdésre részletes választ és magyarázatot adtam (a 385-ös hsz-ben ez vastag betűvel ki volt emelve) ezek közül utólagos "unszolásra" nagy nehezen egyetlen kérdésre sikerült reagálnod, de arra is csak felületesen:

 

Annyit kértem hogy ha tudsz, ajánlj jobb mérőhelyet annál amit én "favorizálok."

 

A tény az hogy nem tudtál jobb mérőhelyet ajánlani.

 

Én is utánajártam a teljesítménymérő padoknak, csak némileg korábban:


"Teljesítménymérésre változatlanul a http://www.dynoproject.hu/ céget ajánlom, ahol 1 tengelyen 1200 LE-ig, összkerekes autóknál 2400LE-ig tudnak pontosan mérni.
Náluk nem 1-2  átlagos ventillátorral hűtik a motort mérés közben, a mérőterem eleve légátáramlásosra lett tervezve, és 1160 légköbméter a terem légcserélése percenként.

Mérés közben a menetszél erősségét számítógéppel vezérelve szimulálják,  továbbá személyesen meggyőződtem arról hogy a mérőpadjukat rendszeresen hitelesítik és kalibrálják, ami elengedhetetlen feltétele a pontos mérésnek."

Úgy tudom hogy az általad leírt helyeken nem légátáramlásos a mérőhelyiség, és a menetszél erősségét nem számítógéppel szimulálják de mindegy.

 

Elárulok még egy titkot:

 

Az ügyfelek alapvetően nem azért jönnek el chiptuningra hogy egy mérési lapot berakjanak a fiókjukba, hanem azért hogy jobban menjen az autójuk, és ők ezt az élményt elsősorban érezni szeretnék a saját autójukon amit nap mint nap vezetnek és náluk jobban senki sem ismeri.

 

Erre az érzésre ami a legfőbb mozgatórugó, te is őszintén utaltál az utolsó hozzászólásodban - idézlek:

"Időközben viszont volt szerencsém kipróbálni egy tuningolt 1.6 TDI-t, hát igen csak nagy különbség a gyárihoz képest valóban."

 

Már az is érezhető  különbség, hogy gyorsulás közben tele van a tank vagy csak negyedig, annak akinek van affinitása a témához.

 

A mérés hitelessége miatt hoztam fel a BKV buszos példát, mert miközben látod hogy füstöl, tudod hogy a hivatalos mérés szerint valahogy mégis átment a környezetvédelmi vizsgán...

 

Ez nyilván nem közvetlenül kapcsolódik a témához , de az összefüggések szempontjából tanulságos, mert mást látsz a valóságban mint a hivatalos papíron.

 

Csak ismételni tudom magam, ha leméreted az autódat győződj meg arról hogy a mérőpad hitelesítve és kalibrálva van!

 

Továbbra is sok sikert kívánok a chiptuninghoz és a vezetési élményhez, amit remélhetőleg jövőre a saját autódon is érezni fogsz!