Törölt nick Creative Commons License 2014.12.13 0 0 45723

A Pradoban úgy érted, h elmehet egy keréken a hajtás, ha minden alapállapotban van, nem? Utána van még a felező kar, azzal zárom a két tengelyt, és ha nagy szar van, akkor a sperr a műszarfalon, és az elejét pedig nem lehet zárni, ha jól értem? Hóláncra volt valaha szükséged, nem extrém terepen? Utcai gumit vettem, Dunlop Grandtrek GT35-öt, gondolom azért az nagyon módjával alkalmas saras útra... Nekem max kirándulós autó lesz délebbi országokba, semmi extrém sport.

 

Az árat nehéz belőni, mert kicsi a kínálat. Jobbkormányos hosszút árulnak már régóta másfélért TGK-t. Kint 4-5e euróért van hosszú, balkormányos TGK, és ugye nincs regadó. Szóval 1.5-2.0 közé lőném, de eladásra az alsó határra:) De meg kell próbálni a piacot, lehet, h van akinek a felső határt is megéri.

Előzmény: korzo (45722)