baseldon Creative Commons License 2014.12.12 0 0 14711

Tegnap megneztem a QPIV-et, amit 9000CHF-ert linkeltem meg lejjebb. Szepen egyben van, toresmentes. A jelenlegi tulaj egy bacsi, aki az edesapjatol orokolte anno. Szepen 10000-nkent minden benne a szervizkonyvben. Indul, jar, megy es nem produkal semmi csunyasagot. A beszelgetes soran kiderult, hogy a bacsi apja nem volt vmi ovatos, tul sok volt rajta a karc, apro horzsolas, ezert mikor megorokolte korbefestette, hogy szebb legyen. Hat nem tudom, higyjunk-e a mesenek. Minden esetre a munka szepre sikerult, en meg nem mondtam volna ranezesre, hogy nem gyari festes. De nem is vagyok Maserati szakerto. Egyebkent automata, nem kezi valtos, amit sajnalok, mert ez igy nem olyan kerek. Komolyabb alkudozas nelkul 7500CHF-ert el lehet hozni. Szepseghibak vannak. A vezetooldali ules ulolapjanak bal éle a sok kibeszallastol kicsit ki van kopva a szokasos modon. A motorteton van egy kavicsfelverodes. A felniken latszik a gumiszerelesek, apro padkasurolasok nyoma. Ha erdekel valakit, szivesen segitek. Teligumi garnitura az arban. Engem az automata valto miatt nem hozott lazba ez a 2.8Evo. Pedig meg egy olaj vagy barmilyen folt sem volt alatta a betonon.

 

Ha jol ertelmezem az alabbi irasodbol, inkabb csak arrol van szo, hogy a TMK-t egy kicsit nagyobb odafigyelessel, minosegi anyagokbol, es pontosabban be kell tartani, hogy ne erjen meglepetes ezeknel a vasaknal. Ez meg nem akkora hatrany, ha figyelembe vesszuk, hogy joval a szokasos loero es kanyarsebesseg tartomanyok folotti ertekek is napi szinten elofordulhatnak, bornappaliban ucsorogve :)

Direkt korulneztem a garzsban, ahol acsorgott. Ott sem volt belole egy masik a sorban. Meg a z altalam ismert garazsok egyikeben sincs, ugyanakkor Porsche legalabb 2-3 mindenhol elofordul. Erdekes.

Előzmény: GHIBLI II (14710)