Hallo Mindenki!
Kostolgatom a temat. BMW Z3 coupe-t keresgelek csak kozben raleltem egy ilyen Quattroprte IV-re es eleg szep/csunya, hogy mar erdekeljen.
Es ebbe belefernek a gyerekek is.
A kulsejet a proletar diktatura fenykoraban rajzolhatta meg a nagy olasz dizajn lathatatlan keze, de vartak a bevezetessel meg nehany evtizedet, hogy igazan nagyot usson az a negyszogletes hatso kerekjarati iv. Mar ez egy kepzavar. Ezzel szemben a belseje maga a burzsoa nagyhatalom. Szoval igazi bekebeli egyensuly uralkodik ezen a gepen. Szerintem Hofi Geza is jelen volt a tervezesnel. "...felul a galya, alul a viznek arja, de azert a viz van alul..."
Egyet nem ertek. Ha annyira nagyon jo, akkor miert irjak ki a piaci ar alatt meg a kereskedok is? Vagy annyira azert nem jo, csak Maserati es kesz, es ettol mar lehet draga meg a sz@r is?
Nehogy felreertsen vki. Nem kotekszem, csak probalom megerteni az arakat.
Az is erdekes, hogy a Nemet piacon mint ha kevesebb lenne belole mint pl. a Svajcin, holott pont forditva szokott lenni.
Minden esetre erdekes auto, es felkeltette az erdeklodesem.
Minden velemeny erdekel.
Az is erdekelne, hogy a vezerszijat hany km-enkent kell cserelni. Tobb hirdetesnel latom, hogy irjak, hogy cserelve. Na de mikor esedekes az? 2.8 v6-s motor a szimpibb, szerintem jobban illek ehhez az urhatnamsaghoz, mint a v8.
Annak is a puhapocs automatas verzioja. Ha mar urak vagyunk, dolgozzon a gep helyettunk. Meg az allitolag egy ZF. Abban jobban bizom, mint az elozo tulajok lababan.
Szoval nyagyjabol fel is allitottam a strategiat erre a vasra. kb max 10000EUR az en realis aram egy 100E km alattira.
A szakertok szerint mennyi?