SunshineHappy Creative Commons License 2014.12.07 0 0 8671

Az én pd elemeim még jók, most 330.000-nél cseréltünk tömítést először. (9e Ft) A kuplung eredeti és jó. A régi gyári alkatrészek baromi jók, a maiak már vacakok, a gyári is. A vezérlést 200.000 után cseréltük, mert "Neves" szerelő azt mondta, ilyet ezen nem kell cserélnem soha, valsz nem nézte ki belőlem, hogy több száz ezret beleteszek pár év alatt. Amúgy a levett szíj még tök szép volt. 

Mostanában kétszer is cserben hagyott a kisautó. Először a pd tömítések cseréje oldotta meg a problémát, másodszor elektromos hiba volt - kidörzsölődött és zárlatos lett az egyik kábel, puff, 13e Ft.

 

A váltóállítás fontos-e? Sokáig azt hittem igen, az első 100.000 km alatt megvolt 30 ezrenkénti váltó alapbeállítás (10eFt), a második 100.000 km alatt csak egyszer. Futásteljesítményben semmi különbség nem jelentkezett. Nemrég csinálta egy F. Béla nevű ember(aki magát Lupo-értőnek tartja, de jajj!), hát, nem kellett volna. Úgyhogy ez egy nyitott kérdés.

 

Fogyasztás: minden Lupo más egy kicsit. Nekem 3,7-3,8 az átlagfogyasztásom, s dinamikusan vezetek. Ez város-pálya-országút egyenlő arányban, a megengedett sebesség határán, vagy némileg a fölött, sok előzgetéssel. Pályán 140 fölött 4-5l közé felkúszik.

Nyugodtan vegyetek Lupót, de kell egy jó szerelő.Ami nagyon nem könnyű feladat. Sokszor filléres hibák merülnek fel(általában), de a legtöbb, a fórumon is említett szerviz iszonyat összegeket számláz.

Van más kis fogyasztású autó is, de azok nem bírnak ennyit.

 

Előzmény: SrFactory (8665)