Sziasztok!
Nekem az a tapasztalatom hogy nincs gond a Kalos-al ha
- minden szerviz esetén megkapja azt amit kell. Én hűtővizet, fékolajat, vezérműnél görgőt és szivattyút is, valamint minden olyat cserélek amit a könyv előír.
- melegítés!!! Beindítás után alapjáraton min. 1 perc. Utána lehet indulni.
- nem pörgetem. Nem padlógázzal kell közlekedni, sebességváltás 2000 1/min fordulaton felfelé. Max. 3000 1/min -nél. Az enyém csak autópályán és extrém esetekben pörög 3000 1/min -nél többet. Vegyük tudomásul ez nem egy versenyautó. Ezzel nem fog senki villantani, nagyot gyorsítani, nem arra való.
- szerintem nagyon jót tesz neki a sok országút. Rátenni egy sebességre és csak menni... Nem lomhul el, nem kormolódik, nem koszolódik, nem tömődik... egyszerűen megy. (én havi 2-3 ezret teszek bele)
- tudni kell a gyengéit, tehát pl. rossz úton lassabb tempó mert a futómű nehezen viseli a kátyúkat, nem csapdossuk a motorháztetőt mert kicsapja a lámpákat, mindig minőségi benzint tankolunk bele (én pl. 98 -ast) nem pedig a legolcsóbbat.
300.000 km van a kocsimban, ezek a tapasztalatok. Most volt a műszakija, minden felkészítés nélkül - na jó lemostam - bementem vele a Közlekedési Felügyeletre és gond nélkül levizsgázott.
Aki nem teheti meg hogy sokat járjon országúton, néha azért tegyen meg egy-egy hosszabb utat és rendben lesz minden.
E.