Törölt nick Creative Commons License 2014.10.25 0 0 58078

Üdv!

Ha azt érted rángatás alatt hogy hirtelen gázadásnál nem veszi a fordulatot hanem megtorpan esetleg a kipufogóba is visszadurran akkor ez jellemzően gyújtás hiba. (sok más is lehet)

Ha 1,5 mm-es gyertyahézaggal közlekedtél akkor valószínű hogy az akkor használt kábelek és a trafó is károsodtak. Az ECU megfelelő időben jelet ad a trafóknak hogy mikor termeljenek nagyfeszt, egyébként a gyújtással nem törődik.

Szerény tapasztalatom szerint a leggyakoribb hiba hogy gyertyacserénél rosszul teszik vissza a kábeleket.

A legdurvább amikor más csatlakozó van a kábelen mint a trafóban.

Gyakori hiba, hogy az új gyertyának a kicsit erősebb csatlakozójára nem kattan rá a gyertyagumiban lévő saru, hanem azt a kábellel együtt "hátratolja" és csak lazán érintkezik.

A gyertyagumi végétől kb 20-21 mm-re kell hogy legyen a saru vége. Érdemes álló motor mellett egy kiszedett gyertyát belepróbálni. Érezhetően rá kell kattanni és ilyenkor a gyertyagumi majdnem végig ér a porcelánon (1-2 mm marad)

Ha a kábelek és a trafó bontottak akkor lehet hogy valamelyik rossz.

 

Előzmény: DGabee85 (58066)