cirrocumulus Creative Commons License 2014.10.25 0 0 5849

Nem semmi, mekkora pörgés van! :o)))))))))

Mára is jutott interjú és ajánló is!

 

Nemrég valaki ezt írta az egyik alá a FB-on!

"Jól megdolgoztattátok a magyar médiát. Nagyon helyes. Talán így jónéhányan ráébrednek, mekkora muzsika ez. Remélem, a régiek mellett sok új rajongót is szereztek. Az összes megvan(volt) kazettán vagy cd-n. Van ami már nem is hallgatható, annyit forgott. Újra be kell szerezzem az új mellett a régieket is."

 

 

A Nők Lapja ajánlóját inkább ki se teszem, de itt azért megnézhetitek, a hozzászólásokkal együtt:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=727260420688422&set=a.192396154174854.47071.100002134135770&type=1&theater

 

 

Erdész Robival ma a Magyar Nemzetben jelent meg interjú, de szerencsére az online változatában olvasható a teljes szöveg, úgyhogy:

Az utolsó ember a Marson

A koncerthez kapcsolódó részlet ebből a nagyívű, a Solaris kacskaringós pályafutását bemutató interjúból:
"– A koncert napján jelenik meg a Marsbéli krónikák II. Visszatérnek ezzel az albummal a ’84-ben megjelent első rész világához?

– Szerkezetében követjük az első lemezt. Egy három nagy egységből álló szvittel kezdünk, utána rövidebb dalok következnek. A sci-fi háttér sem változott, talán csak annyi, hogy most kizárólag Ray Bradbury körül forog az album, míg korábban többféle forrásból merítettünk. Sokat gondolkodtam azon, hogy térjünk-e vissza az első Marsbéli krónikák történethez vagy gondoljuk tovább a dolgot, ahogy a zenében is továbbléptünk, hiszen eltelt időközben harminc év. Végül rátaláltam Bradbury Night call (Éjszakai telefonhívás) című novellájára, és ez lett az összekötő láncszem a Marsbéli krónikák és a Marsbéli krónikák II. között. Az írás egy apokaliptikus vízió a Marson élő utolsó emberről, aki egész életében várja a megmentő űrhajót – amely persze sosem jön el – és közben egy mesterséges intelligenciát épít magának, ami végül elpusztítja alkotóját. Ezt a koncerten dramatizáljuk is, M. Kecskés András pantomimművész, akinek munkássága szorosan kapcsolódik a zenekar pályafutásához, Czigi egyik kompozíciójából épít fel egy színpadi produkciót, amely elvezet majd a Marsbéli krónikák II.-höz, ami már a saját történetünk: sok ezer évvel a Night call drámája után egy űrhajó mégiscsak visszaérkezik a Marsra a fedélzetén vagy száz emberrel. Ők már csak az utolsó túlélő által teremtett mesterséges intelligenciát találják a bolygón, és apró nyomokból próbálják rekonstruálni az időközben történteket."