Degeczi Creative Commons License 2014.10.21 0 0 54760

Tehát jól értem, szerinted ha hibás cuccot kapsz, negatív jellemzés járjon az eladónak még akkor is, ha első szóra visszafizeti a vételárat, mert a mocsok biztosan direkt selejteket sóz rá a vevőire?

 

Akkor uis nagyon nem tiszta, hogyan említhetsz "logikus érveket"! Mert az aztán teljesen ésszerűtlen lenne, hogy egy szándékosan gyári hibás cuccokat forgalmazó csaló azzal termeljen veszteséget, h lelkesen azonnal kártalanítja a vevőit...

 

Nem: ha vki direkt hibás terméket forgalmazna, akkor okvetlenül próbálná elkerülni a visszafizetést is - de ez szépen meg is jelenne ez eladó hozzáállását minősítő feedbackekben.

 

Ha viszont segítőkész, packázás nélkül visszafizeti a pénzed, akkor ritka otromba dolog ezért lenegatívozni... nem ő tehet róla, h honfitársai a minőségellenőrzés elhagyásával is spórolnak a gyártási költségeken - pláne, ha egyszer a vevők is a minél olcsóbbat keresik.

Előzmény: Axióma (54759)