zsemlemorzsa Creative Commons License 2014.10.20 0 0 24170

Sziasztok! Most láttam csak, hogy írtatok... Épp ma akadtam ki az iskolára, miután - sokadszorra - a 7. óra után 3/4 3 körül Lili úgy jött haza, hogy hozzá sem nyúlt a tízóraihoz! Mindig azt mondja, hogy nincs ideje enni, mert rohanni kell a következő órára... A szülőin szóvá tettem, hogy figyeljenek már oda, hát ennyire sikerült... 

Múltkor szemészetRe mentünk, a tájékoztatóba írtam, hogy 5 perccel kicsengetés előtt engedjék haza (egy kínlódás volt i szereznünk) elolvasta a tanárnő es mondta a gyereknek, hogy szóljon, ha mennie kell. Mivel nincs órája, persze nem tudott szólni, majd rohanva jött haza...

Magyarból olvasónaplót kell írni kb. 10 pontos szempontrendszer alapján, amit persze nem akkor kaptak meg, mikor el kellett olvasni a könyvet (nyáron), hanem most, hiába olvasta el úgy, hogy még jegyzetelt is, egy kinlódás volt elkészítenie.

Egyébként rengeteget olvas, felnőtt könyveket is. (most épp a Buszkeség és balítéletet, de olvasta már a Monte Christo Grófját is, Agatha Christie-t, de 4-es lett a szővegértés  felmérôje. Hö?

A matektanár meg ilyen kijelentést tett: az őskor egy baromság, a matekon és az éneken kívül semmivel nem érdemes foglalkozni.

Egyébként pedig az amúgy hiper lelkiismeretes és szorgalmas, eddig kitűnő lányomnak már van kettese, és két/harmada, ezzel nincs egyedül az osztályban a kitűnők közül. Nem vagyok hajlandó elhinni, hogy a gyerekekkel van a baj, mindamellett, hogy kizárólag azért zavar, mert igencsak maximalista, ezért nehezen tudja feldolgozni.

 

Mi ezektől függetlenül is fontolgatnuk a váltást. Nálunk is a közelség az egyik fő szempont, Árpád, Móricz került szóba, majd körülnézünk még.