Hivatalból_vesztes Creative Commons License 2014.10.20 0 0 5516

"de nehogy azt mondja már valaki, hogy pl. a tömegek parkolnának a Teve utcában vagy a Csángó utcában, vagy a Tomoriban, vagy bármelyik másikban, hogy onnan valami munkahelyre utazzanak tovább."

Nem is. Pontosan ez a lényeg, hogy ezen a területen sok irodaház van. Jellemzően sokan járnak autóval dolgozni. Ameddig nem volt fizetős a Csata utca, addig teljesen tele volt. Nem lehetett helyet találni, mert mindenki, aki jött dolgozni, ide parkolt. Most vagy kiljebb teszi le a kocsit, és tömegközlekedéssel jön, vagy nem használ autót, vagy fizetős parkolóba teszi le az autót. Mármint olyanba, ahol havonta kell fizetni mondjuk 10-12ezer forintot.

Nem tudom mikortól kezdve figyeled a 13.kerület fejlődését, de hatalmas változásokon ment keresztül. A régi gyárakat nagy részét már lerombolták, és irodaházak épültek a helyükre. Amit te írsz inkább a 4. kerületre igaz. A 13. kerületben rengeteg fejlesztést valósítottak meg. A Vizafogón is teljesen új építésű házak vannak. A parkokat is rendbe tették. Nem tudom milyen változásokra vársz. Ha az utakkal van baj, akkor elárulom, hogy vannak olyan utak, amelyek nem a 13. kerülethez tartoznak, hanem a fővároshoz. Ami a 13. kerülethez tartozott azt meg is csinálták. Reitter Ferenc utca végig, pl.. Én laktam ott, amikor még olyan volt az út, hogy autót teszteltünk rajta, mert amelyik ott nem zörgött, az sehol sem. A Csata utca, és környéke sem macskaköves már. A legjobb Pesti kerület a 13. kerület. Értékelni kell tudni, mert itt nagy részben még mindig olyan emberek élnek, akik tudják, hogy mi a jó. Nem véletlen nem narancsos terület, és remélhetőleg sosem lesz az. 

Előzmény: További magyar hang (5515)