LayerCake Creative Commons License 2014.10.10 0 0 105599

Sziasztok!

2.0 hdi rhy

A probléma a következő:

Kb. 20 indításból 2-3x az üzemanyagszint jelző elmegy 0 állás alá,majd az eredeti szint alá
áll be.(mintha el lenne csúszva a skálázása a műszernek)
Ekkor leállítom az autót és leveszem a sapkát,vagy szisszen egyet vagy nem,belefújok egyet a tankba
hallom,hogy a csapószelep csattanik és mikor visszamegyek a mutató beáll 0-ára(normál szintre ahogy kell.)

A másik probléma a fék indításkor kemény marad vagy felkeményedik,kell neki pár másodperc amíg lesüllyed
és puha lesz. (nincs indításkor rásegítés) ezt is hasonló időközönként produkálja.
Ezt meg is nézettem vákumpumpa hibát állapítottak meg,a nyomástartó szelepe szar.

Kérdésem a következő:

A két hibának van köze egymáshoz?