LayerCake
2014.10.10
|
|
0 0
105599
|
Sziasztok!
2.0 hdi rhy
A probléma a következő:
Kb. 20 indításból 2-3x az üzemanyagszint jelző elmegy 0 állás alá,majd az eredeti szint alá áll be.(mintha el lenne csúszva a skálázása a műszernek) Ekkor leállítom az autót és leveszem a sapkát,vagy szisszen egyet vagy nem,belefújok egyet a tankba hallom,hogy a csapószelep csattanik és mikor visszamegyek a mutató beáll 0-ára(normál szintre ahogy kell.)
A másik probléma a fék indításkor kemény marad vagy felkeményedik,kell neki pár másodperc amíg lesüllyed és puha lesz. (nincs indításkor rásegítés) ezt is hasonló időközönként produkálja. Ezt meg is nézettem vákumpumpa hibát állapítottak meg,a nyomástartó szelepe szar.
Kérdésem a következő:
A két hibának van köze egymáshoz?
|
|