Sok minden:
- a lassújeles probléma már akkor adva volt, amikor az L1-en csak gondolkoztak. Egyébként képes lenne feladni nem csak sebesség táviratokat is, de ezt pl. a MÁV nem kérte ...
- balíz felszedés. Nálunk is probléma még is üzemeltetjük (ahogy úgy)!
- biztos, hogy kell az izzónak világítania is? (elektronikusnál - lásd Elektra! - semmi szükség nincs már arra, hogy a jelző fények alapján adjunk menetengedélyt. Elektra 1, Hegyeshalom, ETCS szintén Alcatel. Fényáramkörből veszi az infót. Gáz. Elektra 2, Győr, ETCS Thales [Alcatel asszonyneve] X.25-ön "beszél" egymással. Számomra az lenne az ideális, ha a biztber és az ETCS központi egysége belső LAN-on megbeszélné a menetengedélyt)
Nálunk is van noLEU, de kifejezetten nem az izzókiégés miatt.
- L2-nél is van balíz.
- határátmenetben van valahol már ETCS-Lx?
- L1 és L2 nem a biztber milyenségén múlik. A DB még talán a MÁV-nál is vaskalapossabb. Lásd: Siemens biztber és LC berendezés kapcsolata!
- az "jó" hivatkozás, hogy teszt szakasz a Hegyes-Bécs. A Hegyes-Bp szintén, mégsincs lekapcsolva. Hmmmm....