maseratisti Creative Commons License 2014.08.31 0 0 14668

Hááát. Nem véletlenül esnek le ennyire ezek az árak.

 

Szerviz költségek az autó eredeti árához (32 milla) vannak méretezve. Szakszervizből az Ezred utca árai mérsékeltebbek. (Maranello-Modena Kft)

 

Azt azért tudni kell hogy mivel ez egy drága autó, az alkatrészei is azok. Gyenge pont a kuplung. Ha nem ésszel használják. 20-50.000 Km-ként csere ... na ez másfél milla.

A teljesítmény, és az autó súlya a gumikat évente, kétévente "megeszi" , amikor nekünk volt ilyen akkor még csak egy fajta téli gumi létezett  a kocsira való méretben (pirelli) 600.000 volt a 4db akciósan. Ha nem a 18-as hanem esetleg 19-es vagy 20-as feláras felni van az autón, akkor akár 1 milla is lehet a 4 gumi.

 

Olajcsere, fékbetét, kopóalkatrészek nem vészesek.

 

Sajnos olyat hogy váltó programozás, vagy parkszenzor, fedélzeti audió/navigáció cucc, csak a márkaszerviz tud megcsinálni. Ezek nagyon nem olcsók, jól elhúzódnak , s lehet hogy elsőre, másodszorra nem is sikerülnek.

 

Ezekkel az autókkal kétféleképpen vannak az emberek. Van aki megengedheti magának és megveszi újonnan, majd két év múlva lecseréli másik újra (nem is biztos hogy maseratira) mert megteheti. Van a másik aki beleszáll egy ilyen 4-5 millásba élvezi egy darabig, amikor jönnek a költségek akkor eladó lesz.

Előzmény: charles tournemire (14667)