4umcolon Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13292

"Akkor én vagyok hülye, mert szerintem a "nem raknak pecsétet senki papírjára" az azt jelenti mifelénk, hogy nem lehet."

Nem vagy hülye.

 

"Különben meg raknak pecsétet, kb 120 ezer körül van az egyedi forgalomba helyezési kérelem, vagy mi a hivatalos neve."

Igen, a szokásos lehúzás és ha nem tévedek (ebben ritkán szoktam), a szokásos hivatalnok lefizetésének díja is hozzájön...... Bocsánat. Épp most hánytam egyet megint.

 

"1.Kell egy általuk elfogadott mérnők tervrajza,"

Újabb lerángatás

 

"2. oda kell vinni egy éven belül a műszakira,"

Ami majdnem lehetetlen, ha egyedül csinálod a garázsodban.

 

"3. be kell fizetni a regadót"

Eszembe jutott néhány középület porig égve.

 

"és 4. tudnia kell az euro 6-ot."

Azt könnyű teljesíteni, mert csak a mérésekhez használt gépek néhány milliót (esetleg néhány 10 milliót) kóstálnak. Máris van egy jó kis locostod.

 

"Ha valaki meg nem akar a regadóval, meg euro normával vacakolni, annak venni kell egy elektromos szettet a tengeren túlról, 3000-6000 dollár között teljesítménytől függően és azt kell belerakni. Tudja az euro normát és nincs regadó. Meg üzemanyag költség. Kell pár napelem a tetőre, oszt jónapot."

Már gondolkodtam az elektromos meghajtáson, de hiszed vagy sem, ugyanilyen módon szemétkednek vele, sőt jobban. Mivel ebbe nem kell az átkozott benzin, néhány államnak (mint a miénk) és néhány vállalatnak (na mit gondolsz?) elhűl az ereiben a vér, hogy akkor most mi lesz velük? Még az is megeshet szegényekkel, hogynem telik mondjuk afrikai háborúk finanszírozására. Kész tragédia. Meg is tesznek mindent, hogy elmenjen a kedved attól, hogy elektromos meghajtású gépet készítsél magadnak. Esetleg vegyél tőlük. Amilyet kapsz és persze az életeddel tartozol nekik érte.

Előzmény: tittadili (13291)