tittadili Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13285

Na, most ez nem így van, mint Adren leírta. Ez sem... :-) Elméletileg lehet kit cart építeni. Be kell adni a terveket a KKF-hez / Központi Közlekedési Felügyelet /, ha van még ilyen és nem Nemzeti lett ez is, mint minden ebben az országban, amit tönkre akarnak tenni...  Olyan tervezőnek kell rajta legyen az aláírása, aki szerepel a KKF-nél a listán, kb 50 ember ez... Egy éven belül oda kell gurulni a tervek beadása után a műszaki vizsgára. Nos aki szabad idejében bütyköl, főleg egy locost, nem egy kit-et rak össze, annak szerintem ez elég húzós határidő. Úgy tudom biztosítani kell azt is, hogy ha kedvük tartja, akkor meg tudja nézni valami KKF-es "szakértő" az autót az építés közben is... De a végén jön a fő orális szex, mert ha például a saját nevemen lévő autót használva építek egy kit cart, akkor is kell regadót fizetni, teljes regadót, mert ez most egy 2014-es új autónak számítana. Hiába 1998-as például a donor. Plusz teljesíteni kell a mostani legutolsó Eur 5, vagy 6 normát, azt sem tudom mi van most. Ez kizárja egy régebbi ,egyszerű pl porlasztós motor használatát. Már párszor le lett itt írva, szinte az egyedüli út, hogy vesz kint az ember egy papiros kit car, vagy arra hasonlító lomot és arra kell adjanak magyar rendszámot, ha az unióban már forgalomban volt. Olyan motorral, amilyen van benne, nem kell, hogy a használt kit car tudja a legújabb eur normát. Ha szerencséd van, akkor a regadó sem sok, mert a kinti forgalomba állítás dátuma számít. 

Előzmény: 4umcolon (13281)