Xanyi84 Creative Commons License 2014.08.08 0 0 135216

Sziasztok!

Szívok egy 318d BMW-vel N47-es motor.

Benzint tankoltak kb fele-fele koncentrációba aztán hazamentek vele simán. Másnap nem indult.

 

Üzemanyag lecserélve, üzemanyagrendszer tisztítva, üzemanyagszűrő cserélve. Tankba nincs kosz, fémreszelék, semmi...

 

A tankban lévő pumpa megy, 3 bart kéne tudnia ez 4,2-t tud, a nagynyomású szivattyúig szépen eljut a gázolaj.

Injektorok bevizsgálva, rendben.

Nagynyomású pumpa és CR cső (szabályzó szeleppel és nyomásérzékelővel együtt) áttéve egy másik ugyanilyen autóból.

Ennek eredményeképpen az eddig fixek 0-án álló CR nyomás indítózáskor lassan felmegy a célértékig, majd visszaesik 0-ra és bedob két hibakódot

"Injektor cylinder 1 2 3 4 activation" és "Rail pressure monitoring engine start"

Ezután egészen addig fixen 0 a CR nyomás indítózás alatt amíg a hibakódokat nem törlöm.

Ha kitörlöm ismétlődik minden előröl.

 

Kezdem úgy érezni hogy ennek már nem lesz köze a félretankoláshoz.


Ötletek?

Előre is köszi!