Üdv!
Szerencsére mindhárom vonalon rendszeres teherforgalom van! A térség rendezési pontja: Pécsbánya. Onnan indulnak a szórt küldeményeket továbbító vonatok.
Mohácsra hétfőn- szerdán- pénteken megy ki a tolatós Dácsiával, néha Szergejjel. Legtöbbször fát visznek leadásba, feladásba legtöbbször fedett kocsiba faárú szokott lenni, és alkalmanként fát is rakodnak az állomáson. Sőt, tavaj az egyik kikötőből is indultak szénszállító irányvonatok! A 65.-ös vonalon, a mohácsi tolatós viszi Villányig a BCM.-es elegyet is, hetente egyszer-kétszer. Továbbá közlekednek a magyarbólyi nemzetközi tehervonatok is. Szerencsére mostanában egyre több.
Hajnalban minden munkanapon indul egy szórt elegyet továbbító vonat Pécsbányáról Szentlőrincre, Szergejjel. Útközben kiszolgálja Mecsekalja-Cserkutat. Ez a vonat, bizonyos napokon Barcsig közlekedik, és útközben kiszolgálja Szigetvárt, ahová fa, és műtrágya szokott érkezni leadásba, ezen kívül redszeres a fa feladás. Barcson tartálykocsikat szoktak megtölteni, és fát is szoktak rakodni, de néha van gabona rakodás is, az viszont irányvonat, ami Gyékényes felé megy általában. Berzencét, Vízvárt, Babócsát elvileg Gyékényes szolgálja ki, de arról nincs semmi infóm. A tolatós tehereken kívül, vágányzárak idején, szoktak terelt tehervonatok is közlekedni a 60.-as vonalon. Most, a 41.-es kizárásakor álltalában napi egy-két vonat, mikor a 40.-esen is dolgoztak, akkor viszont több is közlekedett.
A fentebb említett Pécsbányáról induló vonat, azokon a napokon, amikor Lőrincről nem megy tovább Barcs felé, Abaligetet, Sellyét, azon keresztül Drávafokot-Vajszlót szolgálja ki. A felsorolt állomásokon fát szoktak rakodni, eléggé redszertelenül.