DarvasKristof Creative Commons License 2014.07.24 0 0 133285

Azért gondolom, hogy korai ezzel foglalkozni, mert a fogasprojekt megtérülése nem ezen múlik.

Ez nem egy nulláról induló metróberuházás, amelynek felszíni járatok kiváltása nélkül nincs értelme, hanem egy meglévő üzem korszerűsítéséről, hatékonyságnöveléséről van szó. Bőven elég ezért az indulás után megnézni, hogyan alakul a buszok forgalma, és a tapasztalatok alapján felülvizsgálni a menetrendet.

 

A fogasra azt gondolom, nem kell ráterelni az utasokat. Megtalálják maguktól is. A busz csak két paraméterében marad jobb:

- Követési idő

- Déli pu. elérése

 

Utóbbin ugye nem lehet segíteni.

Az előbbit próbálták a fogas javára billenteni a 15 perces követésre vonatkozó javaslatok. Szerintem felesleges.

Egy paraméterben hadd maradjon jobb a busz, a fogas enélkül is több vonzerőt kínál a közös szakaszon felszállók számára:

- Írtam már korábban az utazási komfortot, mint nem elhanyagolható szempontot, a több ülőhely, az egyenletesebb mozgás révén.

- Megbízhatóbb - különösen, ha leesik egy kis hó

- Amiről még nem volt: A gyorsabb Moszkva téri átszállással is 1-2 percet meg lehet spórolni. Ha a fogas ennyivel lassabb is lenne, az átszállásnál visszajön az az idő.

Előzmény: vrobee (133283)