Q-pec Creative Commons License 2014.07.21 0 0 84775

Sziasztok!

Szakmai tanács kellene :-D Kíváncsi vagyok, kinek mi a véleménye.

Szóval: a kipufogón megjelent a víz, a motor melegedett, a víz fogyott, a kipufogó gáz ment a vízbe. Az olaj tiszta,  a víz nem olajos!

Leszedtük a hengerfejet, új tömítés, ugyanez a jelenség. Elvittem a hengerfejet átvizsgáltatni, véletlenül kétszer annyi nyomással rakta rá a faszi a levegőt, nem bugyborékolt sehol, feltételezem, hogy nem repedt (?) ! Síkraköszörültettem, utána hengerfej vissza.

Szóval most úgy néz ki, hogy a hőmérsékletet tartja, tehát elvileg nem puforogtat bele, de a víz valamiért sokkal lasabban, de fogy. 2-3 üzemóra/ 1 liter kb. 30-35 fok melegben dolgoztam vele. Létezik, hogy a zárókupak szar, és elpárolog? Értelmes választ ha tudna valaki írni, azt megköszönném, hogy kinek mi a véleménye erről? Mert a gép pöccre indul, a hüvelyeknek nincs válla, olajnyomás 3,5 hidegen, melegen 3. Olajat nem eszi, csak attól félek, hogy vízköves lesz, ha mindig utána kellene burogatni. A blokkrepedést szeretném kizárni, mert az lelki terror lenne. Nézegettem a blokk tetejét, amikor a hengerfejet levettük, de semmi repedést nem láttam. Valaki ötletelhetene! KÖSZ!!! :-)