Ha már erre jár agyunk rugója, sejthető, hogy 10 év az M9 300 km megépítésére nem elég.
Csak az M86, vagy az M4 példájából kiindulva.
A 7 éves keret 300 milliárd Ft, vagyis óvatosan 150 km pálya épülhet belőle.
Maradhatunk az eredeti állításomnál: hamarabb lesz Szerbia Eu tag...
Világos, hogy Schengen a tuti, de látva a román belépés következményeit,
már a "sima+ tagság is radikális változást jelentene arrafelé.
Azzal, hogy a horvátok már bent vannak, már csak egy határtortúra maradt.
Csak azt gondolom, hogy Röszkénél 5 ezres forgalom van, vagyis a németországi vendégmunkások Szerbián mennek át.
A délnyugatiak választhatnak...
2012: M - 1 Croatian bor. (Batrovci) - Adaevci 5074 139 932 6197
2013 5259 139 1024 6455