FAQtyA Creative Commons License 2014.07.08 0 0 337

Sziasztok!

 

Először is elnézést, ha esetleg valahol már volt erről a vasról szó, de szeretnék a konkrét esetemre válaszokat kapni. Gyanítom, hogy a mese kategóriába tartozik az elképzelésem, de azért nekifutok. Hátha van köztetek az alábbi vassal kapcsolatban tapasztalattal rendelkező topiktárs. Avagy felnyitjátok a szemem... Ezek után az alábbi kérdésben kérném szépen a hozzáértők segítségét.

Adott egy 2006-os 1,4-es VVTi Toyota Corolla kombi klímával. Ennek a chip birizgálásán töröm a fejem. Amit szeretnék, hogy az alsó tartományban kicsit nyomatékosabb legyen. Amolyan "öregurasan" vezetek, megfontoltan, takarékosan. Próbálok. Ez a szegény példány, akkor hajlandó menni, ha pörgetem. Viszont akkor kitikkad, oszt iszik. Az ellenérvekből kaptam már eleget kollégáktól, de pillanatnyilag nem áll módomban lecserélni, motort cserélni benne, stb. Ez van, ebből gondoltam egy kicsit jobbat csinálni. Persze amennyiben nem jár még nagyobb üzemanyag fogyasztással, olaj fogyasztással, "check engine" lámpa kapcsolgatással, motor halállal, stb. Szeretném, ha még egy ideig kiszolgálna. Ha jók az információim, a VVTi az egyik fő probléma, mert az 3000-es fordulat körül/fölé lett kihegyezve. Olvastam módosítás utáni olajfalásról is. És persze lehet ennél a típusnál ez nem is kivitelezhető.

Szóval nem tudom, hogy ezek után belefogjak? És ha igen hol? Akihez vissza lehet menni és fel is veszi a telefont, ha gond van. Tényleg megfelelő szakértelemmel és technikával rendelkezik.

A segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv!
FAQtyA