rozsi01 Creative Commons License 2014.06.26 0 0 3764

Először a küllőkre válaszolnék. Csatári Sanyiék csinálják Békésen, szinte mindegyik veterán börzén kint vannak. Ha szükséged van rá megadom a számukat. Nekem szinte havi rendszerességgel szállítanak küllőket.

A VRF átalakítható, mi csináltunk ilyet. Olyan kormánykiemelőt kell csinálni -persze az ebayon lehet venni is- amelyik ne csak magasít hanem hátrébb is hozza a kormányt. Jobban kezelhető a motor de egy egyenesebb testtartást "kényszerít" rád. De ezt meglátod "verseny" közben előnyös-e számodra vagy sem.  Az elejét ne ejtsd be 10 mm-nél jobban mert bár fordulékonyabb lesz de a lágy futóművet túlterheled és egy erősebb féktávon hajlamos lesz megcsúszni. Persze azt sem árt tudnod, hogy hozzá kellene emelni a hátulját...stb. Meg kell hosszabbítani a fékcsöveket és az összes bowdent mert feszülni fognak.

Nem tudom mennyire gondolod komolyan a versenyzést és persze nem vagyok tisztában azzal sem, hogy mennyi kiadást engedhetsz meg magadnak, de "fillérekért" lehet vásárolni Kawasaki ZXR 400ast. Alapból jobban motorozható pályán mint a nagy VFR. A méreteihez képest olyan motorozási élményt ad amit talán el sem hiszel. Nekem volt CBR 400 RR, VFR400 és talán keveseknek adatott meg itthon RVF400, de pályára egy Kawánál nincs jobb.Nem szeretném az észt osztani (közel 10 év gyorsasági szezon van a hátam mögött) csak segíteni szeretnék...a többit az őrszobán

 

Előzmény: MECSI (3763)