Ez a furcsa nekem, hogy elméletileg ha bekraknék egy kijelzővel ellátott MFA (multifunkciós) km órát aminek ugyan azok a csatlakozói akkor vajon jelezné-e a fogyasztást és egyéb értékeket a kis kijelzőjén.
Persze kellene bele rakni egy multifunkciós bajusz kapcsolót is akkor ami be lenne kötve az ecu fele és azon lehetne léptetni a menüben a megjelenítendő adatokat. Pont ezért szeretnék picit egyszerűbb megoldást a műszeregység cserénél.
Megéri több motorvezérlő elektronikát gyártani egy gyárnak ? :S
Egyszerűbb csak a kijelzőt betenni vagy nem betenni szerintem egy futószalagon.
Persze ezt csak én gondolom. Ezért tartom olyan elképzelhetetlennek, hogy mivel más Golfok, Borákban amiben ugyan ez a motor van 100% osan és van gyárilag fogy. kijelzés akkor ne számolná az én ECU-m ?
Remélem nem ez van :)
Nekem elég lenne menetközben, hogy lássam mikor mennyit fogyaszt az adott terhelés mellett.
Úgy tudom a képlet amiket használnak főleg a MAF szenzort alkalamazzák alapnak amiből kalkulálnak.
Annak pl mutatja miliszekundumra az értékét.
Eseteg VAG-COM on keresztül aktiválni kell ezt a funkciót, hogy mérje a fogy. értéket? Sajnos nem tudom.