Nekem ez kimeríti a több idegességgel való forgalombahelyezés fogalmát.
Ja , úgy tűnik túl érzékeny vagy erre . Jegyzem meg a múltkor 10x-est írtál .
Azt én sem vitatom , hogy körülményesebb a "papírtalan" masinák rendszámozásával foglalkozni , de ezt kijelenteni , hogy soha semmilyen körülmények között ne vegyen meg senki ilyet járművet , az azért túlzás -- arról lehet esetleg írni : én nem venném meg , illetve nem javaslom mert bizonyos többletnyűggel jár a rendszámozása . És leírom , hogy mivel jár , aztán döntse el mindenki mit tud belőle vállalni .
Az vitathatatlan : sokat levesz egy mopedautó értékéből ha nincs magyar rendszáma -- ehhez képest sokan úgy árulják az osztrák papírost , mintha ezzel már el is lenne intézve minden . És sok tájékozatlan sajnos bele is gyalogol ezekbe . És a hirdetések egy része még mindig nem foglalkozik azzal , hogy egyáltalán vannak-e papírjai , és annyit kér egy ilyen masináért , ami még berendszámozva is sok lenne :
http://www.hasznaltauto.hu/auto/chatenet/stella/chatenet_stella-8005288
Tévedések elkerülése végett : nekem sem tartozik a kedvenc elfoglaltságaim közé a rendszámozás -- főleg a műszaki része -- nem véletlenül halogatom a Ligiert már hosszú évek óta . És teljesen megértem azt , aki nem óhajt magyar rendszám nélkülit megvenni . Ezt a piac valamilyen szinten jelzi is : az olcsóbb rendszámosok 1-2 nap alatt elkelnek : tanijani szólt nekem a találkozón , hogy van 300-ért rendszámos üzemképes Aixam400-as -- mivel néhány ismerősöm vásárláson gondolkodik -- de most most még mindegyik vacillál . Jani pár napig várt , majd feltette a gépet : 2 napon belül elment .
Aki meg sokat kér a külföldi papírosért -- pláne a papírtalanért -- az vessen magára . Meg az is , aki tájékozatlanul megveszi -- ha kiad valaki közel félmilliót anélkül , hogy pár órát rászánna a tájékozódásra az az ő baja . Aki pl. ide fordult azt azért leinformáltuk ezekről a dolgokról .
Általában 100-ért rendszámoznak be masinát , és ez szerintem reális is .