Na erre senki nem fog tudni neked értelmes választ adni.
Tulajdonos, és használat függő erősen. Hogy bántak a kocsival, ki szervizelte, mindig időben megkapott-e minden alkatrészt, és az megfelelő minőségű volt-e, milyen kenőanyagokat kapott ... és még millió tényező.
Inkább vennék meg egy 200.000-et futott kinti kocsit, ha rendesen dokumentált története van, mint egy itthoni 70.000-es futásteljesítménnyel hirdetett ezredik gazdás kocsit, amin már mindenki végig kontárkodott mindent amit csak lehetett :-(
Totalcaron szokták írni hogy "állapotot" veszünk, nem futásteljesítményt :-) Nagyon igaz.
Ha hozzá értő szerelő rendszeresen szervizel egy ilyen kocsit, és a tulaj is megfelelőképp bánik vele, nagyon sokat el tud menni egy ilyen motor. És ugyanennek az ellenkezője is igaz. Nem hülye biztos, nagyon könnyen gallyra lehet vágni.