Törölt nick Creative Commons License 2014.05.20 0 0 19

Egyébként a fekvőrendőrben nem is az a legnagyobb baj, ami kárt az autókban tesz. Az a kár az autós kára, a javításból közösségi bevétel keletkezik. A nagyobb baj az a kár, amit a fekvőrendőr a közvagyonban tesz, már amennyiben a közművekre: csövekre, vezetékekre, magára az útra mint közvagyonra tekinthetünk. Ezeknek a pótlása csökkenti, és nem növeli a közvagyont.

 

A fekvőrendőr célját persze tudjuk: megakadályozni a baleseteket. De vajon ez a leghatékonyabb megoldás? Számolta már valaki, hogy mennyi árat fizetünk érte a szétrázott épületek, közművek, a tönkretett járművek és a kikényszerített emisszió formájában (plusz nem vagyoni károk), és megfontolta valaki, hogy ebből az árból volna-e jobb megoldás?

Előzmény: halaloszto (18)