spapda Creative Commons License 2014.05.15 0 0 40258

Az oké, hogy be lehet faragni, de tipikus szívás bármit is szerelni, aminek nem érhető el minden oldala szabadon, hanem mászókázni kell a kocsi alatt vagy nőgyógyászként matatni dolgok között. Takarítani, karbantartani sem leányálom, ha valami a "kasztnin" belül lakik. Ehhez képest egy lökösre kirakott csörlő pillanatok alatt dzsuvázható, szétszedhető, drótozható stb.

A gyalogosvédelem ott kezdődik, hogy a fogalmatlan gyalogost megtanítják közlekedni (a KSH statisztikák szerint a gyalogosgázolások közel felében vétlenek az autósok), majd a lehető legjobban szeparálják a gyalogos-, és járműforgalmat, végül pedig brutál módon beleverik az autós fejébe az oktatás során, hogy a szükséges kontaktzónákban (gyalogátkelőhely és társai) rohadtul ésszel kell közlekedni. Ha mindez megvan, akkor lehet rászállni a csörlőre meg a többire. Ugyan már, NKH-éknál számolgattak picit? Mekkora az esélye annak, hogy valakit:

- pont egy terepjáró üt el,

- amin van csörlő,

- és nincs lökhárítóba süllyesztve?

Ha kiülnénk egy forgalmasabb városi kereszteződésbe, a forgalomszámlálás eredménye biztosan azt mutatná, hogy 0.1% alatti az esély. Ehhez képest hányan járnak tükörradiál vagy kínai csodagumikkal, fos fékkel, lengéscsillapítóval stb. Na meg minden 8. balesetet ittas vezető okozza. Szóval ez a csörlős műsor műbalhé a hatóság részéről, semmi más.

Előzmény: Tie (40257)