Helga1983 Creative Commons License 2014.04.28 0 0 36

Sziasztok!

Egy hatalmas kérdéssel fordulok hozzátok.Második hónapja kínlódunk egy elektronikai problémával.

2001 12.havi audi a4 1.9 pdtdi........ Két hónappal ezelőtt indultam volna vele reggel.Gyújtást ráadva bejelzett az immobiliser, majd nem is akart elaludni.Ráindítottunk, és 2 másodperc járás után letiltott a motor, és leállt a kocsi.

Mivel kódunk nincs hozzá, így trailerrel elvitettük egy autóvillamosságis "szakemberhez" aki egy hét "nemtudommittevés" után úgy adta vissza a kocsit, hogy az immo már nem jelzett a műszerfalon, tehát valószínű kikötötte, de indítás után egészen máig 5 egész percig vészvillogózik a kocsi! Miután letelt az 5 perc, működik rajta az elakadás jelző, az index, minden.

Továbbvittük egy másik emberhez, aki szintén vakargatta a fejét és annyit mondott, hogy valószínű kiütötték az immót, a kocsi pedig azt érzékeli, hogy lopják.Mert hogy szirénázna is a kocsi, de valószínű annak meg a vezetékét csípték el.

Állítólag valami gond van a gyári risztóval, de senki nem tud választ adni.

Vettünk ma egy használt kilóméter órát.....

Reményekkel teli beszereltük.

Ugyanúgy vészvillogózik a kocsi, de most a műszerfalon kijelzi az immot, tehát villog. Beindul, de az immó nem alszik el.

Szóval egyrészt nem tudjuk a vészvillogó miért villog még mindig, illetve mostmár abszolút nem vagyunk tisztába azzal, hogy az immót most kikötötték, vagy sem?

Szerintetek azért villog az immó, mert újra kell tanítani a kulcshoz?És akkor elvileg az 5 perces villogás is abba marad???

 

Bármilyen hasznos infót nagyon megköszönnék!

Helga