RIKA424 Creative Commons License 2014.04.02 0 0 28407

Az ilyeneket nem tanítják valahol, valamikor a cégeknél?

 

---------------------

 

 

A beszállítási rend fontosságáról, a másodrészek alkalmazásának módjairól, és még sok másról,  nagyon megoszlottak a vélemények.

 

Meg kell mondani az őszintét, hogy a rendnek a fegyelemnek akkor sem volt mindenki híve, amikor azért a mai viszonyokhoz képest kökemény katonai fegyelem volt a volánoknál.

 

Annyit sikerült elérni, hogy 1980-tól talán 5-6 éven át, a Forgalmi tiszti tanfolyamokon ez a tananyag része volt.

 

De a Volán Tröszt (belső harcok miatt) ezt nem akarta kiadni utasításba, hanem csak ajánlásként jelent meg.

 

így a Volán Vállalatok nagy része nem vette oktatásba, csak az akkori menőbb volánok, 10, 12, 14, 15, 19,20 alkalmazták.

 

Mai néven Tisza, Pannon, Alba, Veszprém, Kisalföld, Volánbusz.

 

Az együtt megyünk ketten a másodrésszel millió alig tudható hibát rejt.

rendkívül megnehezíti a közlekedést.

 

Akkoriban 1977-1981 között a Mezőhegyes-Budapest vonalon hétfőnként felfelé, pénteken lefelé volt másodrészünk Orosházától/ig.

 

Néha (például karácsony utáni visszaszállításnál) volt negyedrészünk is.

Kellett hozzá ész, hogy ne követgesse a négy busz összevissza egymást.

Ráadásul úgy, hogy a négy buszhoz csak 1 db pénztárgép volt az alapjárati kocsin, lévén a másik három busz megerősítőnek a Különjárati/nemzetközi üzemegységtől érkezett segíteni.

 

 

Előzmény: Racilaci (28405)