Az ilyeneket nem tanítják valahol, valamikor a cégeknél?
---------------------
A beszállítási rend fontosságáról, a másodrészek alkalmazásának módjairól, és még sok másról, nagyon megoszlottak a vélemények.
Meg kell mondani az őszintét, hogy a rendnek a fegyelemnek akkor sem volt mindenki híve, amikor azért a mai viszonyokhoz képest kökemény katonai fegyelem volt a volánoknál.
Annyit sikerült elérni, hogy 1980-tól talán 5-6 éven át, a Forgalmi tiszti tanfolyamokon ez a tananyag része volt.
De a Volán Tröszt (belső harcok miatt) ezt nem akarta kiadni utasításba, hanem csak ajánlásként jelent meg.
így a Volán Vállalatok nagy része nem vette oktatásba, csak az akkori menőbb volánok, 10, 12, 14, 15, 19,20 alkalmazták.
Mai néven Tisza, Pannon, Alba, Veszprém, Kisalföld, Volánbusz.
Az együtt megyünk ketten a másodrésszel millió alig tudható hibát rejt.
rendkívül megnehezíti a közlekedést.
Akkoriban 1977-1981 között a Mezőhegyes-Budapest vonalon hétfőnként felfelé, pénteken lefelé volt másodrészünk Orosházától/ig.
Néha (például karácsony utáni visszaszállításnál) volt negyedrészünk is.
Kellett hozzá ész, hogy ne követgesse a négy busz összevissza egymást.
Ráadásul úgy, hogy a négy buszhoz csak 1 db pénztárgép volt az alapjárati kocsin, lévén a másik három busz megerősítőnek a Különjárati/nemzetközi üzemegységtől érkezett segíteni.