Zsuppim Creative Commons License 2014.03.24 0 0 41547

Jó estét!

 

Látom megy a karate és az adok kapok :)

 

Nekem megvolt az első hiba a húzott 1.5 dci blokkal: a leömlő és a turbó közötti tömítés adta meg magát, terhelésen finoman elfújt, az akusztikai észrevétel mellett érezhetően volt az erőtlenség is ( 2000-ig normálisan ment, de 2500-nél már csak a motor forgott, a tolás elmaradt) . Vettem ide egy új tömítést, meg a katalizátorhoz is egy másikat, sőt a ráfolyó csőnél is tömítéseket cseréltünk. Most egy hétig nem használtam, nehogy megvetemedjen a leömlőnél lévő csonk. Mivel a turbó levételéhez fel kell hajtani az EGR-rendszert, ezért a múlt héten csináltam ide egy az EGR-tömítéshez méretben és formában passzoló hőálló falat is ( kb 0,7mm-es lemezből ), amit aztán szépen beraktunk az EGR cső és a tömítés közé. Most egy darabig nem kell takarítani az EGR szelepet, meg az olaj is tisztább marad.