Ez egy örök hit kérdés marad, Stevie abszolút a gumi le-föl mellett van, míg én a kerék le-föl pártján állok. A GSIII-on alufelnin van ugyan a téli, mert egyrészt nem találtam hozzá lemezfelnit anno, most meg már megy vissza a nyári, majd őszig megoldom a kérdést, bár nem lesz olcsó, mivel jeladós a kicsike.
Én azért vagyok a kerék le-föl pártján, mert:
- sokkal praktikusabb tárolni (nekem)
- akkor cserélem át amikor én akarom
- szerintem tök fölösleges 5000 km után a centirozás, mert más se viszi be a gumishoz +2x a tél alatt, ha 15000 km-t megy vele
- ha gáz van télen (én már jártam így) és nekicsúszunk a padkának szerencsétlen szögben, akkor az alu kuka, a lemez javítható (igaz, a 205/60 nem annyira peres hogy ettől nagyon kell félni)
- lemezfelnit 20-25ezer között vehetünk egy szettet, ez gyakorlatilag 2 szezon alatt megtérül