smnks Creative Commons License 2014.03.11 0 0 5573

A Szergej-rezsó "távvezérlési" csatlakozónál maradva keresgéltem további fényképeket. A 266-os gépről tudom, hogy rezsózott Kanizsán, majd később Tapolcán is. Itt van róla három  darab  fénykép, amelyek alapján azt sejtem, hogy itt is a kalorifer légbeszívó nyílás melletti baloldali csatlakozó volt a rezsóé (mint a 171-esen). A 203-ason az a fönti csatlakozó nincs is rajta (ami ezek szerint még sem a rezsóé). Végül, mintegy kontrollként, az 1-es és a 6-os Nohab, ahol a "nagy" csatlakozó alatt helyezkedik el a rezsó csatlakozója.

 

Erről a vonatfűtési mérőkocsiról nem hallottam. Az MD-ről tudtam, hogy a távvezérlési kábelezés fel nem használt erezetét fűtési áramvisszavezetésre használták, így az nem függött a pályától vonatfűtésileg.

 

Közben elsikkadt egy kérdésem, hadd tegyem fel újból: M62-238 Fórumtárs írta, hogy a Tamási és Hajmáskér környéki vici vonalakon kezdetben csak álló helyzetben lehetett villannyal fűteni. Ez egy gyakorlati tapasztalat volt esetleg? És hogyan jelentkezett a hiba, óriási szikrázás a sínhevederek környékén a vonat áthaladása közben, mialatt az ampermérő bakugrásokat művelt a vezetőálláson?

Előzmény: kihúzóvágány (5572)