""Ideális körülmények között a biztonsági tényezők miatt túl is fog teljesíteni azon a két ponton."
1, szivesen latunk kedden, ott lesz a TüV-Nord is a fekpadon. Többen nagyon halasak lesznek, ha sikerul a fekpadon tulteljesitened a tipusengedelyeznel kitüzött celt
2, a biztonsagi tenyezok azert vannak hogy biztonsagosan mukodjona motor az elettartalma soran"
Vagy elhiszed vagy nem, de a névleges csúcsteljesitménynél többet tudnak. Menj el egyszer gyártásra és kérdezz meg egy fékpadost, hogy hozzák-e a csúcsteljesitményt, nekem nem kötelező elhinni. Tüvös pedig úgyis azt látja majd amit kell neki. :)
Az, hogy egy kocsi húzhat két tonnát, meg beleülhetnek 7-en még nagyon nem ugyanaz, hogy a pad egy állandósult állapotra fékezi 1250-es fordulaton, maximális gázállás mellett, akár percekig. Mert el nem hiszem, hogy te percekig padlógázon jártod a kocsit mondjuk 1-ben 1500-as fordulaton akkor is ha nem gyorsul egy dekát sem és pont annyit bir menni. (mert nyilván ha magasabb fordulaton el is birná, akkor is visszaváltassz, mint erőltesd alul a kocsit)
Ilyen statikus helyzet sosem fog előállni az életben, se akkor ha utánfutózol és 7 szeméyezel a sharannal. És az sem ugyanaz, ha vélt korrekcióval dolgozol vagy éppen az ideális hőmérsékletek be vannak lőve.
Már pár éve nem gyártanak tdi-t de pont ezaz, hogy padon nem fog leolvadni a kompresszor oldal utáni műanyag, mert hőcserélőn keresztűl visszahűtik annyira a levegőt, amennyire kell, akkor is ha két órán keresztül megy és akkor is ha egy többszáz kw-os motorról beszélünk.. nézd már meg hogy épül fel. egy ilyen épület méretű kiszolgálókör nem fog az életszerű helyzetekben ott repülni feletted.