Igazán egyszerű az ok:
egy hét alatt 420E ftot költöttem váltófelújításra, izzítógyertyára és annak elektronikájára. a kocsit alig hajtottam eddig nyár eleje óta 7000et mentem el vele.
Ki számít jó szerelőnek?
Aki azt mondja megcsinálja mert... a hiba és aztán még mindig nem úgy meg ahogy kellene és köpködsz rá?
Vagy kitakarítja a rendszert és elkér érte 100-150 e ftot és azt mondja, hogy a turbóm az oxigén akármi és a DPF-em is megcsinálta.
Vagy az aki megmondja, több lehetséges forrása is van a hibának... (szerencsére ilyet találtam és meg tudtam vele beszélni, hogy nem szeretnék még 100et költeni a kocsira így amit lehet a sofőrömmel megszerelek rajta.)
Ez egy ilyen probléma volt és jól is jártam....
Nem gondolnám, hogy annyi, hogy kitakarítom a kipufogó rendszert és precízen visszarakom az sokkal nagyobb hibát okozna az autónál...
Szerintem azért van ez a fórum, hogy élettapasztalataink megosszuk és ha valakinek problémája van annak segítsünk és fordítva...
nem így van F27szerviz?