petba Creative Commons License 2014.02.26 0 0 9564

Szia!

 

Ha jól értem, Te a köznyelven csak "csúzliként" emlegetett eszközre gondolsz. Tehát a gomb kihúzásával indítod és betolásával állítod le az autót. A csúzli bowdenes része az adagolóhoz csatlakozik, az elektronika az indítómotor-hoz, illetve az izzítógyertyákhoz, meg az izzítás visszajelző ún. sószóróhoz csatlakozik. Tehát, amikor kihúzod a végállás előtt egy kicsivel kihúzva tartva indul az izzítás. Ezt jelzi a műszerfal akku izzójának elhalványodása, majd felizzik a sószóróban lévő szál is (befejeződött az izzítás), és ekkor kell tovább húzni a gombot, amitől az indítómotor beindul. Az izzítás ezzel automatikusan leáll és az motor jó esetben járni kezd. Leállításhoz tövig benyomni szükséges a gombot. Ennyi az egész. Ha valami hülyeséget írtam, majd kijavítanak! Ha neked gyors-izzítású rendszered van, akkor ott kissé másként történnek a dolgok, ehhez a Gabó ért igazán, és néhány oldallal korábban éppen tárgyaltuk is a témát. Ott nyilván van egy relé, ami automatikusan leállítja az izzítást, és úgy gondolom, hogy ott a gyújtásra van kötve a relé, és a kulcs elfordítása után pár mp-el később csak teljesen ki kell húzni a gombot. De amint mondottam, ez nem az én asztalom... Én végül maradtam a konzervatív, eredeti rendszernél szimplán hagyománytiszteletből.

Előzmény: zogobacsi (9563)