-M62-144-
2014.02.25
|
|
0 0
5521
|
Igen. Így a válasz is adott,hogy gépcsere nem volt Somoson,most jutott csak eszembe hogy meséltek róla.Át járt az M62+rezsó,a szlovákoknak is volt tipus a 62-re,viszont a rezsón magyar személyzet teljesített szolgálatot. Járt át púpos (M40+3 Bhv)is Salgótarján Külső-Losonc viszonylaton,ha jól rémlik napi 3 pár vonat volt,erre még emlékszem is. De a szlovák vezérek nem voltak megelégedve a púpos teljesítményével,így rövid életü volt.
Elképzelhető hogy valami vonatbefolyásoló gondja lehetett,okozott néha problémát,de lehetett orvosolni,persze ez csak egy feltételezés.
Igen,a motor felpörög de minimális a zajkibocsájtása még akkor is egy csörgőhöz képest. (A fütési feszültség a motor fordulatának emelkedésével párhuzamosan nől 1000V-3000V-ig) Sokszor kellett evégett magyar kocsit lezárni nemzetközi vonatnál,nemnagyon szerették a magasabb "feszücsséget". |
Előzmény: smnks (5516)
|
|