-M62-144- Creative Commons License 2014.02.25 0 0 5521

Igen.
Így  a válasz is adott,hogy gépcsere nem volt Somoson,most jutott csak eszembe hogy meséltek róla.Át járt az M62+rezsó,a szlovákoknak is volt tipus a 62-re,viszont a rezsón magyar személyzet teljesített szolgálatot.
Járt át púpos (M40+3 Bhv)is Salgótarján Külső-Losonc viszonylaton,ha jól rémlik napi 3 pár vonat volt,erre még emlékszem is.
De a szlovák vezérek nem voltak megelégedve a púpos teljesítményével,így rövid életü volt.

Elképzelhető hogy valami vonatbefolyásoló gondja lehetett,okozott néha problémát,de lehetett orvosolni,persze ez csak egy feltételezés.

Igen,a motor felpörög de minimális a zajkibocsájtása még akkor is egy csörgőhöz képest.
(A fütési feszültség a motor fordulatának emelkedésével párhuzamosan nől 1000V-3000V-ig)
Sokszor kellett evégett magyar kocsit lezárni nemzetközi vonatnál,nemnagyon szerették a magasabb "feszücsséget".

Előzmény: smnks (5516)