Köszönöm a képet és a további infót!
Érdekes, személyes emlékeim között nem szerepelnek a lengyel gyártmányú 20/19-37 sor. kocsik a 81-es vonalon, mégis a videón ilyeneket húz a Szergej, és Tastam képén is mintha ilyenek látszanának. Ez megint újdonság volt számomra!
Viszont, mivel volt rá érdeklődés, akkor fölteszek további két képet, melyek már kb. a 90-es évek közepén készülhettek, ha jól emlékszem. Szóval, amikor a Búvárok bejártak Hatvanig. Ezek már 750 sor. Búvárok, amikben a fűtőkazánt kicserélték fűtőgenerátorra. Addigra már Csehszlovákia kettészakadt, így a ZSR akkori logója látható a homlokukon. (Elnézést, csak az esetleges fiatalabb olvasók kedvéért részletezem így!)
Az első képen a mozdony mellett megfigyelhető a tömlő, amivel a Púposok tudtak kazántápvizet vételezni kint az állomáson. (És elnézést, mivel ugyanezen a képen középtájt látható egy akaratlan "vízjel", egy szöszmösz, ami a szkenner üvege és a papírkép közé tévedt, csak utólag vettem észre. Majd be kell szkennelnem újból...)
A második fénykép valahol a hatvani fűtőház egy félreeső vágányán örökítette meg a kék Búvárt. (Vagy csak az állomás félreeső vágányán? Már nem emlékszem...)
---------------------------------------------------------------------------------
Végül egy "térugrással" két 'Bonusz+' képet osztanék meg, ahol a nick-géped (is) látható, "tájidegen" környezetben, azaz Esztergomban. Az időpont '91. május, Mindszenty bíboros hamvainak hazahozatala és újratemetése alkalmából ilyen megerősített szerelvények közlekedtek aznap a 2-es vonalon. Az akkor szokásos 3 vagy 4 kocsi helyett 8 - 10 kocsiból álltak, és voltak még mentesítő vonatok is!