Madrone Creative Commons License 2014.02.21 0 0 5483

Szia Smnsk!

 

Köszi a képeket. Fantasztikus hangulata van a gőzfelhőbe burkolózó szerelvénynek.

 

Nohab fórumtársnak nagy valószínűséggel igaza van, szerintem is a 98-99-es télen készíthetted a képeket.

 

Az M 61, 004-el vontatott 4 kocsis gőzfűtéssel közlekedő 9705-ös sebesvonatról  is készültek fényképek, amelyeket képeslap formájában is kiadtak.

Az egyik Aszófőnél, a másik Almádinál mutatja 1999. február 14.-én.

A képeslap felirata is megemlíti az akkor már ritkaságszámba menő fűtési módot.

 

De teljesen nem lehet kizárni az 1999-2000-es telet sem, mert a tél elején akkor is hasonló havas idő volt.

 

Erről is van egy lap, ami a 8807-es sebes vonatot mutatja Uzsánál a 019-es Nohabbal 1999 november 25.-én, de itt már Rezsó fűt.

 

Érdekes egyébként, hogy ha a Nohabok gőzkazánja még üzemképes volt, miért kellett aggregátoros villamos fűtő kocsit alkalmazni?

 

Arra tudok gondolni, hogy az lehetett, mint annak idején a gőzvontatás megszüntetésénél, vagyis hogy kimondták rá, hogy nem lehet tovább üzemeltetni, holott még használható lett volna.

Előzmény: smnks (5471)