Szia Smnsk!
Köszi a képeket. Fantasztikus hangulata van a gőzfelhőbe burkolózó szerelvénynek.
Nohab fórumtársnak nagy valószínűséggel igaza van, szerintem is a 98-99-es télen készíthetted a képeket.
Az M 61, 004-el vontatott 4 kocsis gőzfűtéssel közlekedő 9705-ös sebesvonatról is készültek fényképek, amelyeket képeslap formájában is kiadtak.
Az egyik Aszófőnél, a másik Almádinál mutatja 1999. február 14.-én.
A képeslap felirata is megemlíti az akkor már ritkaságszámba menő fűtési módot.
De teljesen nem lehet kizárni az 1999-2000-es telet sem, mert a tél elején akkor is hasonló havas idő volt.
Erről is van egy lap, ami a 8807-es sebes vonatot mutatja Uzsánál a 019-es Nohabbal 1999 november 25.-én, de itt már Rezsó fűt.
Érdekes egyébként, hogy ha a Nohabok gőzkazánja még üzemképes volt, miért kellett aggregátoros villamos fűtő kocsit alkalmazni?
Arra tudok gondolni, hogy az lehetett, mint annak idején a gőzvontatás megszüntetésénél, vagyis hogy kimondták rá, hogy nem lehet tovább üzemeltetni, holott még használható lett volna.