tacika* Creative Commons License 2014.02.20 0 0 topiknyitó

Sziasztok!
Tegnap kaptam a díjbeszedőtől egy 150000 ft-os vízszámlát.

Az ügyfélszolgálattal sikerült beszélnem, ahol elismerték, hogy ez teljesen irreális, és valószínűleg diktálási hiba...(600m3 a kölönbség-és vízóraleolvasó szokott járni leolvasni az órákat) az ügyfélszolgálatos hölgy mégsem nyugtatott meg, annyit mondott, hogy továbbítja az ügyet az illetékes kollegáknak, akik valószínűleg két hónappal ki fogják tolni az ügyet, mielőtt jogi útra terelődne az egész. O.o

Azt, hogy ki az illetékes kollega, ill. mi a telefonszáma nem árulta el, hanem adott egy email címet, amire írthatok  levelet, hogy ez és ez történt, és tekintsenek el a számlabefizetéstől.
Járt már így valaki???
Mit lehet ilyenkor tenni??